Bijna inschrijven bij een bureau

Morgen ( of nouja, eigenlijk vandaag want het is kwart over 12 's nachts ) ga ik mijn eigen inschrijven bij een aupair bureau! En het wordt waarschijnlijk TravelActive, voor hun site klik maar even hier.

Van www.napoweb.nl had ik een keuze uit ongeveer 10 bureaus. Ik heb dat teruggebracht tot 3 die mij aanspraken, dat zijn deze, deze en dus deze.

Ik heb aan een familielid ( dankje Marije ) gevraagd waar zij bij zat, toen zij aupair was. Dat bleek Travel Active te zijn. Daarom kies ik ook voor deze, hij lijkt mij heel betrouwbaar.

Rosanne xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active