Painswick! ( & sneeuw )

Hey allemaal!

Hier weer een verhaal uut Engeland. Bij jullie sneeuw.. hier sneeuw. Maar dat heb ik in mijn vorige verhaal al verteld, dus bij deze, straks onderaan foto's! In ieder geval, deze week heel veel leuke dingen gedaan! Mijn buurmeisje Chloe echt leren kennen ( kon eerst niet ze was veel weg maar hadden ook een vriendin uit Amerika dus echt alle dagen weg 'sightseeing' ) maar nu is ze 4 maanden thuis dus dat is wel leuk; we hebben een boel leuke dingen gedaan! Ook lekker met de sneeuw de bergen af, want het is hier natuurlijk heuvelachtig en dat = extra snelheid! Ik had eigenlijk van die prikkers moeten maken dan kun je goed afzetten! Lekkerpriksleeënin de sneeuw :). En vandaag... ben ik naar Anne toegeweest in Painswick! Het was heel leuk! Anne kende ik al van de Travel Active meeting in Venray, en zit nu bij de zus van mijn hostmum, echt heel leuk! Ik was al eens eerder bij de Powell Familie geweest maar toen was Anne er nog niet, maar vanochtend kon ik eindelijk weer eens Nederlands met iemand praten! Haha tsja rare behoeftes krijg je als je hele dag Engels praat. In ieder geval, we zijn samen met Grace & Kitty en Milo naar het park geweest ( zie foto's ) en ff naar de winkel en het postkantoor, lekker wandeling gemaakt, vooral de weg terug ( dus de heuvel op ) heel fijn, haha! Zie wat was er namelijk gebeurt Kitty was in slaap gevallen toen ik haar droeg wel heel schattig maar ook best wel zwaar. En ja hoor komen we terug wordt ze wakker..! :).

Toen hebben we met zijn allen geluncht maar we zaten al wel vol, de dorst was erger haha. Volgend weekend ga ik naar Anne toe en dan ben ik daar van zaterdag tot zondag want haar hostfamily is dan weg, en we gaan dan lekker shoppen enzo dat is wel leuk!

Morgen ga ik naar Carolien toe en dan gaan we Londen in, er is SALE jaja, maar eens kijken of ik wat leuke dingetjes tegenkom :). Hier komen foto's! Ik zal eens kijken of ik hier ook filmpjes kan neerzetten zoja dan komen die vanavond ook nog!

Liefs, Rosanne

Anne & Milo

again!

Grace & Kitty

Sneeuw!

en nog meer sneeuw.

Kitty by Castle Chaos ( mini ballorig )

Snakes & Ladders ( ook een soort ballorig )

TROMGEROFFEL.............

IT'S Misses Frog ( Mr. Frog heeft het huis verlaten en nu is zijn ex-vrouw naar binnengetreden. )

Doeiii XxX Rosanne

Edit; mmm Google Chrome doet raar met de afbeeldingen.. ik zet ze er nu goed op, as we speak maar dan met internet explorer haha

Reacties

Reacties

Sanne

Rosanne!
Hartstikke leuk weer allemaal! Shop till you drop in Londen! Ik wou wel mee joh! :D
Wel vet dat daar nog een Nederlandse aupair is, dan verleer je het Nederlands ook niet ;)
Mr. Frog is trouwens ook vet hip! Mooie foto's met die sneeuw. Volgende keer weer foto's erbij? (a)

Lieeefs!

Sanne

Oeh, bad me, ik zie net dat het Ms. Frog is. Sorry!

rudy

hee roos dus je hebt het wel naar je zin

wat een dun laagje sneeuw hebben jullie daar ja
nou veel plezier nog doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active