9 jan. 2010

Kon geen gepaste titel bedenken dus dan de datum maar. De afgelopen 4 dagen was een heleboel weer wennen. Vooral natuurlijk aan de tijden; de dagen lijken hier zo langzaam te gaan! Dan denk je; oh het is vast al 4 uur/half 5 ofzo, en dan is het nog maar 2 uur, zo raar! De sneeuw hier is lekker blijven liggen, de 3e dag dat ik er weer was was er dus die sneeuwval. nou hebben ze hier geen strooizout meer dus de wegen zijn nog steeds vies, maar, het verkeer is wel al weer een beetje op gang gekomen. Grace & Kitty hadden dus geen school, ze zijn alleen vrijdagochtend heengeweest, want toen waren de wegen weer een beetje goed schoon. Ik heb vooral veel opgeruimd, en gekookt. Zelfs eens een echt Nederlands maaltje, met wortels aardappelen en saucijsjes, het is me toch maar gelukt, en zelfs Kitty heeft haar bord leeggegeten. In de middag wanneer de meiden thuis zijn, doe ik vaak van alles met ze, we gaan meestal naar buiten de sneeuw in, omdat het hier zo heuvelachtig is hebben we een slee bij de buren geleend en douw ik ze mooi de berg af. Hoppaaa! Haha het is allemaal wel veilig hoor :).

Ik zal binnenkort nog es een foto van Mr. Frog maken voor de nieuwschierige kijkers onder jullie; hij is inmiddels wel een beetje vormloos moet ik toegeven, maar wat wil je ook voor maar 2 pond bij de Primark haha ;).

Vandaag was een hele mooie dag, de hele dag al helderblauwe lucht! Ik ben Wantage in geweest voor wat shopping en toen lekker teruggelopen, onderweg nog een hele mooie en lieve Duitse Herder tegengekomen maakte mijn dag weer goed! Toen lekker tv gekeken, natuurlijk wat Top Gear ( moest nog wat afleveringen van de kerstvakantie inhalen ) en star trek voyager, haha, er is hier een zender dat dat de hele middag uitzend nou daar ben ik wel in mijn nopjes mee. Haha, wisten jullie niet he dat ik dat mooi vond? Zeg je ook niet zomaar tegen iedereen :P.

Nu ik dit typ heb ik de oordopjes in want '' the girls are tired'' volgens Tania en daarom huilen ze nu constant. Ik weet gewoon dat het daar niet aan ligt want bij mij zijn ze ook moe 's avonds en huilen ze niet. Maar hier krijgen ze knuffels en lekkers als ze huilen en aaaaah soms word ik er wel een beetje zat van. Soms zit ik in mijn kamer en dan hoor ik ze weer en dan denk ik echt; hoe krijgen ze het voor elkaar, ze huilen alweer, het is een wonder. Dit klinkt echt zó betweterig ofzo, maar ik erger me er gewoon aan en ik vind het zo raar!

Gisteren ook Grace mocht geen tv meer kijken omdat ze huilde, ging ze harder huilen mocht ze tv kijken! Oke ik stop nu wel dit is waarschijnlijk ook niet leuk om te lezen.

In ieder geval hoorde vandaag van mijn hostmum dat volgend weekend leuk wordt, op zaterdag komt haar zus met de nieuwe au-pair hierheen ( Anne!) en op zondag gaan wij naar Gerrards Cross, mijn hostmum naar haar oma en ik naar een andere nederlandse au-pair die daar net begonnen is! wordt nog een druk weekend, maar wel leuk!

Hoorde van het thuisfront dat er een sneeuwstorm jullie kant op kwam/ nu bezig is/ alweer weg gaat?? Oeh tell me is iedereen ingesneeuwd???

xxx Rosanne

p.s. bij de volgende blog weer wat foto's!

Reacties

Reacties

Sanne

* veegt de sneeuw uit haar ogen weg * Nou pfoe, dat is me toch een sneeuwstorm! Valt verder wel mee hoor! Er komt wel sneeuw naar beneden, dat waait allemaal alle kanten op en nu liggen er dus overal glitters (= sneeuw) Misschien wordt het vannacht nog wel erger, maar nu valt het nog wel mee!

Ben inderdaad heel benieuwd naar mr. Frog! En foto's zijn altijd leuk!!

Have fun!

Liefs!

Siets

Heej heej Rosan!!

Wat weer een leuk verhaal om te lezen.
En tja we zijn ingesneeuwd hoor, haha ja volgens de MEDIA dan he:P ;)

Maar mocht het nu toch echt zo zijn dat we ingesneeuwd zijn dan hoor je het morgen wel! goed??;)

Nou hopen dat het idd gezellie wordt komend weekend!!

Ik hoor het wel weer als je een nieuw verhaaltje hebt:D

Liefs uut Appeltown

riabroshof

Hai Rosanne, Ik zit met een grote smile op mij gezicht je stukjes te lezen .Je beleeft genoeg !Het sneeuwt hie nu ,we wachten maar af of we insneeuwen,heeft wel wat! nou meid de groetjes van mij doeiiiii!!

Marloes

haha,, sneeuw genoeg,, maar minder dan in de vakantie :P

Als je ergenissen van je af wil schrijven, moet je dat gewoon doen meid!

Anne

Haha zo hoor je nog is wat :P
Tot zaterdag dan meis!!

Liefs! xx

ineke

haa die rosanne!

Bedankt voor je kaartje, lekker optijd :D!!
Ik lees dat jij ook nogal last had van de sneeuw daaro, nou kon je mooi gaan sleeen met de kleintjes idd , leuk! Ik moest afgelopen zondag door een berg sneeuw rijden joh, moest eerst scheppen anders kon ik niet verder rijden :P.
Wel erg toevallig dat de zus van je hostmum een au-pair heeft die jij wel kent :D, wordt vast gezellig !

Groetjes !! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active