Aanmeldingspakket

Hallo allemaal!

Afgelopen donderdag heb ik mijn aanmeldingspakket al binnen gekregen! Woensdag had ik hem aangevraagd en donderdag was hij er al. Volgens mij willen ze me heel graag hebben, he he. In dat pakket zit echt van alles en nogwat. Zo moet ik een enorm groot aanmeldingsformulier invullen, waar ze echt van alles vragen. Zo vragen ze of je kunt zwemmen, of je een rijbewijs hebt en of je kunt fietsen ( Waarop het enige antwoord mogelijk is: '' Yes, ofcourse, I am Dutch! ''. ) Welsneu dan als je niet kunt fietsen want dan mag je dus geen aupair worden. Haha, nee grapje hoor =).

Daarnaast moet ik 3 References hebben. Dit zijn dus 2 Child Care References, en een Character Reference. 2 heb ik vandaag al gescoord, een op school met mijn SLB'er, en een van een vriendin ( Thnx Sanne! ). Ik wil aan iemand van de hoofdleiding van Spelweek ook nog vragen of zij een Child Care Reference willen invullen, en dan heb ik ze alle drie!

Na spelweek zal ik nog naar de huisartsenpraktijk gaan, daar moeten ze voor mij ( ja, echt, het moet anders word ik heel kwaad ) mijn medical report invullen. Maar ik ben perfect gezond voor zover ik weet dus dat zal geen probleem worden.

2 dagen geleden ben ik naar het gemeentehuis geweest, daar een verklaring van goed gedrag aangevraagd. Die zal in 2 tot 4 weken bij mij op de mat vallen. Nou mag ik gelukkig dan al dat pakket opsturen en die verklaring nasturen, anders duurt het veel te lang voordat ze mij bij een Engels au-pair bureau hebben aangemeld ( die werken namelijk samen ).

Ik begin er echt steeds meer zin in te krijgen en heb ook steeds meer dingen in mijn hoofd die ik daar wil gaan doen! Zo heb ik gelezen dat er in Engeland dus zoiets als WITTE chocolademelk bestaat. Nou mij kennende moet ik dat toch even uitproberen, aangezien ik die bruine ook al heel lekker vind, lol!

Tot volgende verhaal en ik wens iedereen een fijne vakantie toe!

Rosanne xx!

Reacties

Reacties

ineke

Heey rosanne, wat leuk om te lezen! Tis wel veel regelen, zoiets; maar dat vind jij natuurlijk wel leuk. Zo kunnen we je beetje volgen, erg leuk !
Je zou mirjam misschien ook wel kunnen vragen voor een paar tips als ze thuis is ?; altijd handig of iemand anders die heel toevallig naar Engeland is geweest en heel toevallig als au pair ?

Nou goed weekend, toedels !

xx ineke

Marloes

Witte chocomel!! :O
Dan kan je idd niet missen hoor ;) en ik zie graag bewijs als je het hebt gevonden :P

Marriët

Goed bezigg..!
Enne zolang jij alleen binnen aan palen hangt krijg je die verklaring van goedgedrag vast ook binnenkort hahaha!
pssst witte chocolademelk verkopen wij ook bij jamin hoor;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active