Workshop

Hey allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden hè! Maargoed ik zal eens even wat van mij laten horen :). Mijn aanmeldingspakket is al lang en breed opgestuurd, vlak na spelweek. Ik moest namelijk nog een verklaring van goede gezondheid ophalen bij de dokter! Ik had het opgestuurd, en toen nog via de e-mail een digitaal foto-album en een digitale brief. Dan is je pakket compleet, en krijg je een bevestiging van het bureau dat alles is ontvangen. In dat aanmeldingspakket zat ook een briefje waarbij je je moest opgeven voor een workshop, en dan dus welke datum je heen zou willen gaan. Ik ga heen op 19 augustus, dus komende woensdag. Ik krijg veel vragen steeds van veel mensen van hoe het nou zit etc. Nou na het opsturen van je aanmeldingspakket hoor je dus bar weinig. Pas komende woensdag, tijdens de workshop, komt er dus vooruitgang. Eerst moet ik helemaal met het boemeltje naar Venray toe, daar zit het hoofdbureau van Travel Active. Daar is de workshop 's middags. Eerst is er een persoonlijk gesprek waarbij de Travel Active medewerker en ik het aanmeldingspakket doornemen. Ook gewoon nog praten, waarschijnlijk even om te kijken hoe je bent enzo ( ja ik weet zelf ook weinig op dit moment natuurlijk, haha! ). Dan is er de 'echte' workshop, er is (volgens mij) een vragenlijst, een dvd kijken en je krijgt ook nog een kookboek voor gezinnen. Wel handig, lijkt mij zo, als ik er eenmaal ben. Na de workshop gaan ze je gegevens opsturen naar een Engels au-pair bureau. Deze zoekt dan ook een gastgezin voor je. Gastgezinnen krijgen meerdere au-pairs 'aangeboden' volgens mij, zo kunnen ze zelf ook voorkeur geven aan iemand. Als ik dus eenmaal in the running ben dan is het dus ook nog zo dat een gastgezin je kan bellen. Stel ze vinden je wat en denken; 'dat is wel een leuke au-pair voor mijn kinderen' dan bellen ze dus en dan vragen ze allerlei dingen. Dat wordt nog wat, een echte English gentleman aan the lijn om te asken of ik wel voor zijn children can zorgen.. of een moeder natuurlijk, kan ook

Wink
.

Tot nu toe weet ik verder ook nog weinig, maar als je nog vragen hebt ( en dat zou zomaar kunnen natuurlijk, ik vergeet wel vaker dingen hier neer te zetten ) ik zeg; leave a comment.

Groetjes, Rosanne

Reacties

Reacties

Mirjam

Heeey Rosanne!

Wat een duidelijk verhaal; nice!
Tbegint nu dus allemaal een beetje te lopen. En woensdag met je 'boemeltje' naar Venray > prachtig! Wordt vast leuk joH!
Een kookboek: ja tuurljk; je moet natuurlijk ook voor het gezin koken, maar dat kun jij! Echt wel een vette onderneming joh! krijg je der ook steeds meer zin in, of begint het te spannend, en teveel gedoe te worden? Wat natuurlijk ook normaal is in de voorbereiding, haha!

Ik hoor het allemaal wel weer! :D
Doeggies! Mir en Sjouk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active