Update!!

Hey allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een stuk heb getypt, maargoed als je weinig te melden hebt dan kunnen die dingen voorkomen.

Allereerst, alles is nu door, dus ik ben geaccepteerd! Nu is het dus tijd om een gezin te vinden.

Eerste 3 weken van september gewacht en gewacht. Nou geloof me, dat wachten duurt lang hoor als je niet naar school gaat. De rest is allemaal druk bezig maar zelf zit je dus gewoon thuis.

In ieder geval er is wel wát vooruitgang dus die meld ik hierbij dan ook even!

2 weken geleden heb ik een mail gestuurd naar Travel Active, of ze misschien al meer wisten van hoe en wat. Ik kreeg een mail terug waarin stond dat mijn profiel op dat moment bij een gezin lag als voorstel. Daar heb ik verder niks meer over gehoord, jammer! Toen later kreeg ik een mailtje van Travel Active ( hierna TA ) waarin ze een familie lieten zien uit Gloucestershire. Hun profiel sprak mij heel erg aan en heb ook aan TA aangegeven dat ik wel met ze contact wou hebben!

Hier verder nog niks van gehoord.

Daarna heeft er een Engelse mevrouw van het Britse Au Pair bureau gebeld op een woensdag. Die woensdag was ik net met de hond aan de wandel en ze had die avond niet meer teruggebeld. Maargoed gisteravond heeft ze weer gebeld en er is nu meer duidelijk! Zo had ze nog een gezin vlakbij Londen waarvan ze dacht dat dat misschien ook wel zou matchen. Ik heb vanmiddag hun profiel gekregen via e-mail, maar tegen TA gemeld dat ik niet me ze in contact wou komen. Het profiel sprak me niet aan en ook waar ze woonden was veel te druk.

Ik heb namelijk in mijn profiel ook aangegeven dat ik ergens op het platteland, of een buitenwijk van een dorp wou wonen.

In ieder geval, ik werd gebeld door TA, en zij meldden mij dat ze nog zou proberen in contact te komen met het gezin uit Gloucestershire.

Dus nu maar afwachten!

Het telefoongesprek gisteravond ging trouwens goed, er worden je veel vragen gesteld maar ook bijvoorbeeld je preferences.

De mevrouw zei trouwens nog tegen mij dat ze best wel veel gezinnen voor me had, maar dat de meeste katten hadden. Ik heb al in mijn profiel neergezet dat ik allergisch ben voor katten, en daarom kan ik dus niet bij een gezin met katten.

Echt, kruipt er een bij mij op schoot, of liggen er overal kattenharen, dan niest Rosanne de hele dag door en heeft ze rode oogjes, dus ik dacht doe maar niet.

Ik hoop dat alles nu wat duidelijker is, zodra ik wat weet dat echt vaststaat over een gezin dan zet ik het hier op mijn blog! Veel mensen vragen steeds; hoe gaat het nu dan met je Au - Pair avontuur, maargoed dan zeg ik ook; lees mijn blog maar want om elke keer weer alles uit te leggen..

Wink

Tot volgende keer!

Liefs Rosanne

P.s. Kent iedereen Gloucestershire? Ik heb één woord voor je; Cotswolds!! Alle oude-stijl engelse huizen / cottages. :D

Reacties

Reacties

Mirjam

Heey Rosanne!

Leuk om te horen hoe het ervoor staat met je Au-pair plannen. Die telefoontjes geven wel aan dat er in ieder geval enige beweging is ;-D. En ik snap wel dat je niet zomaar overal wilt au-pairen, haha.

Succes ermee!

Marloes

Ohh, op die foto ziet het er wel erg mooi uit! Al die leuke huisjes :D
En tja, je mag zelf ook wel wat eisen stellen - het is wel de bedoeling dat je het daar een paar maanden leuk blijft vinden :) Hopelijk hoor je snel weer wat nieuws!! xx

siets

heej meis!

hartstikke mooi dat er een beetje vooruitgang in zit, ik hoop voor je dat dat ene gezin contact op neemt, want volgens mij zie jij het wel zitten om daar heen te gaan;) de foto is wel erg mooi hoor..
nou ik hoor het wel weer van je en suc6 he:D

liefs siets

Ineke

Heey rosanne, begrijp ik nou goed dat t niks geworden is met die engelse vrouw die je woensdag belde ? Zo te horen ben je wel heel enthousiast over de mensen uit Gloucestershire, hopelijk is dat een goede match !

Wel typische huizen daar op die foto.


Nou ik hoor t wel weer van je.

Groetjes !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active