Ik ga!

Hey allemaal,

Hier weer even een hoe & wat met hoe dingen er nu voor staan, en die staan er heel goed voor!

Nou even nog over het vorige verhaaltje, toen was het nog niet duidelijk waar ik heen zou gaan. Het gezin uit Gloucestershire is niks geworden, jammer maargoed heb nu dus een ander gezin aangeboden gekregen!

Op 16 oktober heb ik een mailtje gehad van Travel Active met daarin het portfolio van dit gezin. Ze wouden graag bellen en Travel Active wou weten of ik wel met hun in contact wou komen. Nou dat wou ik wel, want het gezin sprak me heel erg aan.

Ze wonen ongeveer 30km van Oxford af in een mooi huis.

De man werkt fulltime en de moeder begint in januari met een cursus. Ze willen me graag tot eind maart hebben; nou dat is wel ideaal!

Ze hebben twee kleine dochtertjes, een van 2 en een van 3 en ik moet ook nog autorijden daar ( had ik me ook voor opgegeven dat ik dat wel wou :D ) dus helemaal goed.

Ik heb daar eigen slaapkamer en badkamer, ook wel fijn hoor eigen badkamer! In ieder geval, het lijkt mij echt een heel leuk gezin! En wat ook handig is is dat ze wireless internet hebben dus ik neem de laptop mee en dan kan ik daar ook nog updaten :). ( Soms hebben ze geen wireless internet en dan moet je vragen of je bij hun even op de computer mag, bladiebla wat een gedoe, haha! )

Ze heeft mij ook al gemaild met van alles en nogwat, of ik ook wel eens op een zaterdag op de kinderen wou passen, nou natuurlijk wil ik dat wel!

Ik ga met het vliegtuig ik ben nu nog aan het uitvogelen hoe & wat, maar ik ga Travel Active ook nog mailen daarover. En, ik denk dat het wel handig is om naar een reisbureau te gaan voor een ticket. Hierbij vraag ik ook nog van jullie wat, ik weet niet wie er veel gevlogen heeft, maar als je een handige tip hebt laat maar wat achter bij de reacties, want ik ben nog niet zo bedreven in het vliegwereldje, haha!

Vanaf 1 november wouden ze me eigenlijk al daar hebben, maar dat is nu veel te vroeg want ik heb de officiële plaatsingsbevestiging nog niet binnen ( er was een misverstandje ), ze heeft met nog allerlei datums gegeven wanneer ik zou kunnen komen, ik denk zelf dat het op 9, 10 of 11 november zal zijn.

Nou goed ik stop nu weer zodra me weer wat naar binnen schiet dan zet ik het hier neer.

Ik heb echt wel zin om heen te gaan!! Ze klinkt echt heel aardig en ik heb er heel erg zin in, ook om daar auto te rijden ( krijg nog een rijles daar, haha! Denk je er vanaf te zijn moet je daar opnieuw... haha grapje hoor! ) en vrienden te maken. Ik ga daar ook naar Language school in Oxford bij een van de universiteiten. Oxford is zó mooi ik heb er echt zin in!! Nou als jullie nog vragen hebben stel je ze maar haha!

Xx Rosanne!

Reacties

Reacties

Femke

Heey, Wat super leuk dat je nu eindelijk mag gaan! Je zal het vast onwijs naar je zin gaan krijgen, tuurlijk moet je wennen in het begin, maar dat komt vast helemaal goed..
En ook al snel trouwens..

En over het vliegen, gewoon over je heen laten komen...Vliegen is echt een fijne manier van reizen!

Liefs

Vera

Hoi Rosanne!

Het klinkt allemaal super! Ik wens je dan ook echt heel veel plezier, hoop dat je het naar je zin gaat hebben, je klinkt in ieder geval wel super enthousiast!!!

Veel plezier meid!

Rosanne

Dankjeee!! Heb er ook écht zin in :D

Sanne

Rosanne! Wat ontzettend leuk dat het nu eindelijk allemaal gaat gebeuren! En wat super; je eigen kamer met badkamer!! Hoop dat je nog vaak gaat posten, want ik vind het harstikke leuk om je te volgen!

Liefs!

siets

heej heej,

leuk dat het nu allemaal duidelijk is en dat je nu echt gaat, dan heb je echt een datum om naar uit te kijken.
maar je zei: languageschool? wat ga je daar allemaal doen dan? en wil je dat zelf of hoord dat erbij?
nou ik hoor het wel eem en houdt je blog goed bij he;) hebben wij hier in NL ook wat te lezen.. ;)

nou tot babbels!!!
kus siets

Erica

Tof! Oxford is een prachtstad en zo'n Language School is alleen maar goed! Ben je straks terug, spreek je perfect "sophisticated" Engels (mogelijk met de bekende aardappel :') ) En alvast succes met rijden daar ;)

Marloes

geweldig meid!
Kan je eindelijk doen waar je zo lang op hebt gewacht :D En straks scheur jij zo met je autootje door de Oxfordse straatjes :P

Vliegen heb ik nog nooit gedaan, maar een reisbureau oid lijkt me dan idd wel erg handig.. Dan wordt t waarschijnlijk het makkelijkst en duidelijkst geregeld :)

x Marloes

bo

rosanne wat leuk dat je een gezin hebt Super!!
Ik zei het je toch dat jij ook wel ergens terecht zou komen!!
IIg hier in london gaat alles toppie:)

Alleen een tip:
Geen reisbureau bespaar je ingodsnaam dat geld en boek via internet, ryanair, cheaptickets etc. en ik doe het vaker en kan je beloven het word super geregeld!!
Als je tenslotte veel geld uit wilt geven kies dan een reisbureau!!

Hopelijk kan mijn tip je helpen!!
Hoop je snel hier te zien in london!!

xx Bo

alinda

Waauw, wat super stoer!!!! Echt gaaf dat je daar heen gaat. Volgens mij gaat het helemaal goed komen met jou daar. Super veel plezier!!!!

xxx alinda

beitjuh-beautytreat.nl

omg gefeliciteerd!! wat klinkt dit onwijss cool zo! ben heeelllll erg benieuwd naar je belevenissen

Mirjam

Heeey Rosanne!

Morgen is jou grote dag! Gaaaf man!
Ik vind die reisdagen altijd vet leuk; je banjerd een beetje op die vliegvelden rond en denkt: jeemig ik ben nu een echte reiziger!
Ik heb net nog ff op Google Maps gekeken waar Oxford ligt; redelijk dicht bij Londen :P. Twordt vast een vett leuke belevenis joh! En ik weet zeker dat jij je daar wel op je plek gaat voelen! Wel genoeg fotos maken! EN ook foto;s op deze site zetten natuurlijk!

Geniet ervan! EN hou ons op de hoogte!

Goede reis! en Veel Plezier!

Mirjam en Sjouke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active