Ik ben er

Hey allemaal!

Ik ben er :)

Afgelopen woensdag vloog ik van Schiphol naar Heathrow, het was een mooie vlucht zodra je boven de wolken zat :). Ik werd op heathrow door mijn host-mum opgehaald en op naar Letcombe Regis! Maar eerst nog langs oma, waar we scones and tea hebben gehad. Lekker hoor ;)

Ik zal even wat vertellen over de meiden, ze zijn 2 en 3 en heel erg lief, ze heten Grace en Kitty. Ze gaan beiden naar nursery en Grace zit ook nog op ballet.

Gister heb ik wat spullen opgeruimd in huis, mijn eigen koffers uitgepakt en sandwiches voor de meiden klaargemaakt. Toen 's middags grace naar ballet en kitty op bed. 's avonds lekker tv gekeken, een leuke film en een documentaire over Robbie Williams (?!)

Nou goed vanochtend dus een flinke wandeling gemaakt, daar ook flink wat foto's bij gemaakt alleen ik kan nog niet op mijn eigen laptop! Ze zijn het wachtwoord kwijt o.i.d. van draadloos internet dus ik zit hier beneden in de werkkamer. Ze zouden zo snel mogelijk het wachtwoord krijgen, daar hoop ik natuurlijk nu ook op ik heb flink wat foto's enzo die ik wil delen en ik wil eens webcammen met mijn ouders :).

Morgen is er een au-pair meeting in Windsor waar ik naar toe ga; ook wel veel zin in! Maandag begin ik in Oxford met language school at ISIS, en ik krijg binnenkort nog een driving in the uk lesson :). Nou het is waar die wegen hier zijn echt slecht! overal gaten :O

Maargoed tot nu toe weet ik niks meer te typen, laterrr!

xxx Rosanne

Reacties

Reacties

ineke

Heeey Rosanne,

ik was al benieuwd naar je vlucht, ma die is dus goed verlopen. Zo te horen ben je ook goed opgevangen daar :D . Oh jah dat is erg leuk dat je morgen naar de au-pair meeting gaat, dan kun je maybe keer met z'n allen iets gaan ondernemen ofzo !

Nou fijn dat het goed met je gaat !

Groetjes Ineke

Minke Huizenga

I agree about the roads, big horror over here. Maar wat leuk dat je hier ook al bent en dat ik je dus ga zien in Windsor =) Wordt vast heel mooi, alleen hoop ik wel dat het weer wat mee gaat zitten. Mijn vraag dus, heb je het zonnetje meegenomen vanuit NL? ;)
xx en tot morgen!

Marloes

Geweldig, meteen bij granny op bezoek :P
Fijn dat je goed bent aangekomen, en ook meteen aan het werk gezet haha ;)
Goh, dan is het 'ineens' echt begonnen zeg,,
maar je bent goed begonnen, dus er kan niets meer mis gaan!! *klopklop*

x Marloes

alinda

wauw mega stoer dat je daar nu al zit!!! Echt gaaf! Hoop dat je daar super leuke tijd hebt, ik houd je pagina in de gaten

xx

benny en syl + djeana

Heeey little sister from the uk!!!

Goede vlucht gehad dus, mooi man. Hoe zijn die lui daar beetje relaxed? Vast wel, we missen je natuurlijk en we hopen dat je een goede crib hebt gevonden, wat voor auto rijden die mensen dan? Een dikke? haha. Maar mooi, dat het goed gaat als je nou weer op msn kan met je eigen notebook, dan spreken we elkaar, have fun en tot snel,


groetjes xxx

Sanne

Rose! I hope you have it naar your sin! I'm gonna to follow you! Good luck with the internet en the hobbels in the way! (a)

Liefsss xxx

Siets

Heej Rosan!

Leuk dat je het nu al naar je zin hebt! Mooi dat de meiden erug lief zijn, hopen dat dat zo blijft;)
Nou ik hou je in de gaten via de pc, en we babbelen wel keer via msn:D

Groetjes en dikke tuut ut Appeltown

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active