Hier was ik weer ;)

EDIT: ik zie net dat alle foto's 2x zijn geplaatst, nou daarmoet je maar mee omgaan want ik gadus niet met mijn laptop muis een voor een ze weer weghalen;).Dan krijg je maar een dubbele belevenis, okay?? Yeah baby

Laughing
haha xxx

Hallo everybody!

Hier een berichtje uit uber windig Engeland! Echt, het waait hier aan één stuk door, niet te zuinig.

In ieder geval, ik heb nu draadloos internet dus ik kan nu in alle rust op mijn kamertje een bericht schrijven. Ik zit hier nu net een week en een dag en vind het nu steeds leuker worden, in het begin miste ik thuis echt wel maar dat is nu niet meer zo erg als de eerste paar dagen. Gewoon het feit dat je weet dat je ze niet lang zult zien is even wennen. Maargoed ik werdt meteen het diepe ingegooid toen ik hier was, wat ook wel geholpen heeft want als je het druk hebt ..!!

Ik heb daardoor ook het gevoel dat ik hier al veel langer dan een week zit, juist omdat er zoveel gebeurt.

Een normale dag is hier dat Grace ( en soms ook Kitty ) naar peuterschool gaat 's ochtends, dus 's ochtends hoef ik er eigenlijk nooit vroeg uit, pas 's middags als ze weer terug zijn ga ik dingen ondernemen met ze. Zo gaan we heel vaak naar het park hier vlakbij want ze zijn dol op de swings (schommel). Gisteren heb ik trouwens met Grace speculaasjes gebakken ( Jaja heb de enige echte Verstegen Kruiden meegenomen ) dat vond ze ook wel leuk! Met Kitty is het vaak maar net of ze wakker is want die doet 's middags altijd een dutje. Dan maak ik het avond eten ( en echt, ik ga binnenkort zelf iets maken wat totaal anders is, want witte bonen in tomatensaus met scrambled eggs en een sausage is op een gegeven moment heel saai, net zoals pasta en broccoli ZONDER saus (ugh) ) .

Ik heb aangeboden een keer nasi te maken met Fu Yong Hai misschien vinden ze dat wel lekker!!

Na het eten gaan ze vaak in bad, dus dat ook doen en dan te bed. Het is nu al de gewoonte dat ik ze een verhaaltje voorlees, anders is het: ‘I can't sleep.. ‘. Uhuh, juist.

Oja zaterdag had ik een meeting in Windsor! Met andere Au-Pairs. Windsor was echt heel mooi, en de Queen was ook nog zu Hause want de vlag hing uit. Ik heb wat mooie foto's kunnen maken, die zet ik hieronder neer.

Ik heb een leuke au-pair leren kennen uit Grove, dat is vlakbij Wantage, en dat is dus ook waar ik zit ( ik zit in Letcombe Regis ). Kathrin (zo heet ze ) en ik hebben al afgesproken een keertje Oxford in te gaan.

Ik ben nu al twee keer alleen Oxford ingegaan ( haha, that means dus ook 2x naar de Primark, yay! ) en de volgende keer wil ik wel met zo'n city sight seeing bus gaan. Dus ik zal nog op het internet kijken voor opstapplaatsen, of even naar Tourist Information Centre. De eerste keer dat ik Oxford inging, was voor the Oxford School of English voor informatie over language classes ( niet dat ik het nodig heb met mijn Engels haha ) en nou moet ik een test doen! Eigenlijk komende maandag, maar dan kan ik niet want dan heb ik Engelse Rijles!! Dus ik zal ze nog mailen..

Mmmm.. heb zoveel dingen nog die ik moet doen, ik zou het eigenlijk moeten opschrijven. Ik maak altijd wel lijstjes enzo, maarja, in dit geval het schiet er gewoon vaak bij in zal ik zeggen!

En vandaag was mijn day off, dus ik ben weer Oxford ingegaan, nog gekeken bij Oxford Castle en ofcourse gekeken bij alle shops. Jeeeeeeeetje ze hebben ook niet veel ofzo :O!

Maargoed had mezelf beloofd niet al teveel geld uit te geven en dat is me aardig gelukt ;).

Met kerst en oud en nieuw ga ik trouwens weer even naar huis! Dus ik zal binnenkort naar het reisbureau toe, om tickets te boeken. Ik wéét dat dat duurder is, maargoed ik doe niet aan internet banking ;)

Alhoewel ik nu wel al een Engelse bankrekening heb! Die bank pasjes hier zijn echt raar trouwens heel anders dan in Nederland!

Nou ik laat jullie voor nu even achter met wat foto's, heb je nog vragen ofzo ik zeg, reageer! Hihi ;)

Liefs Rosanne

ps. ik wandel ook veel hier dus daarvan doe ik ook wat foto's erbij!

De kast; met het Boykeportret !

Windsor castle:

Windsor

Windsor castle

Changing of the guard at Windsor

The crooked house of Windsor

De kortste straat van engeland!! Haha, echt, een paar stappen en je was eruit.

Waar ik zit ( Letcombe Regis ), echt wij zijn gewoon de buren van de kerk. Iets van 40 meter ofzo. Dit is de kerk:

Letcombe Regis:

Letcombe Regis

Alle schaapjes gaan méééé

Uitzicht

En dan nu de afsluiter, het bordje is niet grappig bedoeld maar dat issie wel ;).

Haha zie dat mannetje!

Oke ik stop nu, laterr!! xxx

Reacties

Reacties

siets

heej heej
ik heb je verhaal weer gelezen, leuk meis!!!
je hebt het dus echt naar je zin.
nou ik hou het kort, leuke foto's en ik wacht alweer op volgende verhaal.

Kus siets

Terror!

Heeyy lekkerding!

Mooi dat je het naar je zin hebt in engeland! Ik ben nog steeds jaloers. Ik zou je op de hoogte houden, nou er is echt niets maar dan ook echt niets gebeurd! Ow ja wel, maar dat vertel ik niet over ditte:-P
Je moet gewoon een keer hollandse pot maken:P BOERENKOOL ZUURKOOL HUTSPOT, hahaha vind je zelf vast ook ranzig;). Maar scrambled eggs, sausage and witte bonen in tomaten saus, en vooral pasta met broccoli ZONDER SAUS?!?!?! Is toch ook niet te vreten..
He topper ik verwacht morgen weer een verhaaltje van je, met foto's:P

Liefs
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTerrror:P

Terror!

PS die foto van die paal, ik moest best lachen:P. Geniaal bordje!!!

Sanne

Jeeeee! Ik ben ook in Engeland (check de foto op die kast, al staan de Versteghen kruiden er wel voor ;)

Oeeh meid ziet er wel vet mooi uit allemaal! En dat kerkje, haast een beetje spooky, maar wel heel mooi!
Heb je moeder gisteren nog even gesproken, en nu weer een verhaal van jou! Ik wacht met smart op meer foto's! :D

Have fun, baby!

Looooove

Marriët

Heeyy Rosanne

Wat leuk om te lezen dat het je bevalt in the uk!
enne vooral de Primark he..! geniale uitvinding.
Rian, Rahel en ik hebben hem ook even bezocht in de herfstvakantie maar dan in R-dam ;-)
En dat in niks vergeleken met die waar jij bent geweest!
Op de Pabo is er niet veel bijzonders, alleen dat wij niet meer de brugpiepers zijn. En dat jannie nog steeds lekkere soep maakt.
Heel veel plezier daar en maak een xtje boerenkool voor ze;-)
Groietjess

Erica

Leuke foto's zeg :D

Maar die witte bonen prut, blegh. Dapper dat je dat überhaupt durft te eten. Voer ze maar flink aan Hollandse kost, dan leren ze dat ook eten (a)

Ben benieuwd naar de rest van je verhalen en avonturen :)

Groetjes!

alinda

wauw super verhaal....leuk om zo nog wat van je te horen....
(K)

Mirjam

Heeey ROsanne!

Heey gaaf dat je al zoveel beleefd hebt joH!
Het is in het begin altijd wennen; je moet eerst even je draai zien te vinden, en aan alles en iedereen wennnen. Komen der ook nog foto;s van je oppaskindjes?? hihihi. Ik ben benieuwd wat voor schatjes dat zijn :P. Hier in NL gaat alles prima hoor! Twaait niet zo hard hier, vandaag is et echt schitterend weer! Ik ben ook benieuwd naar die rijlessen!, lache!
Goed weekend!
Groetjess Mirjam

Vera

Ik heb genoten van je verhaal, en de foto's zijn echt prachtig! Het ziet er echt super mooi uit!! Ben erg benieuwd naar je Engelse rijles.

Groetjes Vera

Roelie

dag Rosanne, wat mooi om die foto's te zien. Good old England, blijft boeien. Fijn dat je het goed gaat bij de familie en de twee peutertjes. Klinkt goed allemaal en ja dat eten, ik ken er (johnny harmann) die groot geworden zijn op witte bonen met tomatensaus en een worstje dus, zelfs een doperwt ging er niet in, maar blijf vooral proberen. ben benieuwd naar het vervolg. groetjes uit een winderig westerbork

Stina

Hoi Rosanne.
Ik vind je zo stoer dat je daar in je uppie in Engeland zit . Vroeger was logeren niet echt een hobby van je dit is wel een hele lange logeerpartij. ik wil je graag blijven volgen ik weet zeker dat dit je gaat lukken. groeten uit Hooghalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active