Update, Bath, everyday life :)

Hey allemaal!

Even weer een update uit regenachtig engeland. Hebben jullie het allemaal op het nieuws gezien over die overstromingen in Cumbria? Ik heb er zelf niks van meegekregen totdat mijn moeder het zei, dom he! Haha, ik volg eigenlijk niet echt het nieuw hier, slecht, I know!

De afgelopen dagen waren weer busy, busy, busy. Veel babysitten, maar ook autorijden, yay!

Ik had autorijles in de meest knullige auto, namelijk een hele kleine Citroën, een A1 volgens mij?? Ik beveel hem niet aan, dat is alles wat ik erover zeg. Wat een but-auto, he he!

Gelukkig rij ik nu wat beter, namelijk in de audi van de moeder v/h gezin (tania), een Audi A4 volgens mij?? Ik heb foto's dus ik zet ze erbij. 't Is een snel ding dat is wel fijn! Ik denk niet dat ik óóit in de auto van de man des huizes mag rijden, alhoewel ik dat wel mooi zou vinden! Ook van zijn auto heb ik ff een foto gemaakt. Die zou ik wel willen rijden!

Ik heb al flink wat zelf gereden en vanochtend heb ik de meiden naar school gebracht, 't is nog gelukt ook met rotondes! Rotdingen zijn dat zeg, hier!

Oja ik zal ook nog wat vertellen over waar ik nu ben. Ik zit in Letcombe Regis, vlakbij Wantage, in Oxfordshire. Het is hier enorm heuvelachtig (waardoor ik de auto al 2x heb laten uitvallen, hihi ) maar zó mooi! Ook hiervan heb ik foto's :D.

Ik zit echt bij een hele lieve familie met 2 meisjes, Kitty (2) en Grace (4). Ook van hun foto's.

Ik heb natuurlijk mijn eigen slaapkamer, met, heel fijn, een eigen badkamer en ofcourse wireless internet. Ook een tv met DVD dus om films zit ik niet verlegen (ze hebben hier serieus een kast vol DVD's!! ) Jammer alleen dat er soms geen ondertiteling bij zit. Soms heb ik het wel nodig hoor, hoe goed mijn engels ook is!

Bij mijn vorige blog waren er reacties over het eten, namelijk dat ik ze maar Hollandse kost moest geven! Haha, wat een idee, maar sorry, ik lust het zelf eigenlijk niet..!! Hihi!

Ik ga binnenkort Chinees voor ze maken en zal ook wel eens wat in de oven gooien. Pasta elke dag komt me de neus uit!

Vanavond hadden ze trouwens take-away, was wel lekker maar ze waren wat té genereus met de vinegar dus het stonk een beetje heel erg, hihi!

Gisteren zijn we naar Bath geweest, dat was wel heel leuk! Eerst was het plan Longleat Safari Park maar die was gesloten, WTF! In februari pas weer open.. dus toen Bath maar in. Was ook leuk! Lekker geluncht, jacket potato met tonijn ( ze zijn hier wel heel erg van de vis trouwens! )

Ik ben al een paar keer naar Oxford geweest, en Marriet je had gelijk de Primark hier is 100x groter dan die in Rotterdam, deze heeft 2 verdiepingen en oneeiiinnndddiiiggg veel tassen dus ik waadde mij in een compleet Walhalla daaro J!

Ik ga morgenochtend eerst weer een flink stuk wandelen op het Nature Trail en dan morgenmiddag weer Oxford in, dit klinkt cheesy maar ik heb dus bij Boots ( drogisterij) Urban Decay gezien en ik móet de primer potion hebben ( dat is iets met make-up, voor de mannen die dit lezen en denken wtf haha )

Nou goed hier komen foto's! Zet ze ook nog op hyves denk ik.

Oja, sorry voor de overdaad aan uitroeptekens. It's just one of those days, weet je :P

Liefs, Rosanne

Nature trail:

Valley of the white horse:

letcombe regis:

koekjes bakken!

grace vind deeg heeeeeeeeel lekker

will's auto *kwijl*

waar ík in rij (ook heeeeeel mooiii)

het huis

ik en grace

grace

heule oncharmante foto van kitty

En dan....MIJN KAMERRRR

**TROMGEROFFEL**

mijn hoekje:

rommelig tv-hoekje

bed

where the magic happens, haha

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dan nu nog een mooie afsluiter!

WELTRUSTEN!! :D

Liefs, Rosanne

Reacties

Reacties

Sophie

Haha nee groot gelijk heb je van die hollandse kost, vieze zooi. Alhoewel het voor hun misschien leuk is!!

Die auto's inderdaad kwijl,kwijl,kwijl mooie dingen. Vast geld te veel, mogen ze ook wel aan mij geven(A)

ow ja ow ja ow ja, jij krijgt een p..............................................................................................................................................................................







AKKETJE van mij binnenkort.
Ga het nog op de bus doen! postkantoor is steeds dicht als ik in appeltownpaupercity kom! dus dat wordt volgende week, dan heb ik een chill rooster!!

En inderdaad die overstromingen! Ernstig, maar ja als jij er maar geen last van hebt, dan is het lekker niet boeiend!!!

slaap lekker dame!!

Liefs,
Sophie

Sanne

Rosannee!

Whaaa! Wat weer een mooie foto's allemaal! Het ziet er allemaal super uit! Heel gezellig. En je hebt een mooi eigen plekjee (met Chanel zag ik wel ;)

En autorijden, lijkt me echt heel vreemd daar! Ik moet het eerst hier maar eens zien te halen (morgen). Wat een leuke kinderen trouwens, zien er echt lief uit! En koekjes bakken, altijd leuk! :D

Trouwens; je hebt echt een vette jas! :D

Hee meid, lekker slapen, en plaats maar snel weer een verhaal, want ik loooooooove it!

Lieffssss!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active