Laatste verhaaltje voor dat ik weer even naar huis ga!

Hey allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Ik heb het echt wel druk

En soms begin ik aan een verhaal en dan denk ik.. oh dit moet er nog bij, en dit, en dit, en dit etc. en dan hou ik vaak op want dan is het zo'n horror van wat er allemaal nog bijmoet. Maargoed ik zal nu een poging wagen en eens kijken of het een beetje te lezen is of niet.

Het is de laatste paar weken vooral veel autorijden, wat me gelukkig steeds beter afgaat! Na die ene rijles heb ik geen een meer gehad, ik rij nu gewoon fulltime rond in die auto van hun en doe de schoolruns.

Ik breng ze dus weg en haal ze weer op.

Op dinsdag breng ik Grace naar Little Ducks pre school, daarna ga ik met Kitty naar Tumble Tots en als dat afgelopen is, haal ik Grace weer op. Op de woensdag

Breng ik Grace naar Little Ducks en ga dan met Kitty naar de Little Ducks toddler-group for Mums & Kids, dat is altijd wel heel leuk!

Oja had ik al verteld dat ik met een andere au-pair, een Duitse, Oxford in geweest ben? Samen met haar zijn we Oxford Castle in geweest dat was heel leuk, de verhalen over geesten zijn me bijgebleven, 's nachts als het donker is en de uilen zijn weer bezig denk ik altijd.. het zou toch niet..?? Haha maar het spookt hier niet hoor tsjong jonge jonge ;)

Aankomende zondag ga ik met 4 andere au-pairs naar Blenheim palace toe! Ik reis zelf eerst met de auto naar Culham toe, daar ga ik bij de anderen in de auto en dan op naar Blenheim Palace! En dan weer terug met de auto, jaja al dat forenzen hier ist ja super toll! Bij Blenheim Palace hebben ze ook iets opgenomen voor Harry Potter nou ben ik een beetje Pottergek qua boeken dus dat is wel leuk! Ik zal flink wat foto's voor jullie maken, die zet ik waarschijnlijk weer erop als ik Nederland ben,

Want ja de reis is gepland!

Deze dinsdag reis ik af naar Nederland, dus 15 dec, en dan maandag 4jan volgend jaar dus haha ga ik weer terug! Ik heb heel erg zin in de kerstvakantie, ga heel veel

Leuke dingen doen!

Ik zet hier nog even wat foto's voor jullie neer hope you enjoy!!

^meneer eekhoorn checkt elke dag even waar ik ben haha

Reacties

Reacties

Femke

Lekker dat je met kerst en oudjaar thuis bij familie bent:)

Liefs

siets

Heej heej,

Leuk verhaaltje weer... mooie foto's ook..
Ik zie je vast deze vakantie wel eem met oud en nieuw enzo;)

Nou tot binnenkort!!

Liefs Siets

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active