Engeland, deel 2

Hallo allemaal!

Gisteren ben ik weer naar Engeland toe gevlogen. Ik heb echt een hele leuke kerstvakantie gehad, heel veel mensen weer gezien ( denk; taarten bakken, shoppen! ) en weer het nodige 'Hollands' ingeslagen voor de resterende tijd hier in Engeland.

Mijn hostmum mailde me zondag avond, over dat ze haar autosleutels kwijt was.. vanaf kerst al. Werd ik wel een beetje chagrijnig van, want tsja; dan was je ze al 10 dagen kwijt! Hoe kan dat ooit? Had het vage idee dat ze me gewoon niet op wouden halen vanaf Heathrow.. Maargoed, in ieder geval de volgende ochtend, de dag van mijn vertrek dus, had ze me gebeld en toen had ze de autosleutels wèl gevonden, alleen voelde ze zich een beetje ziek, en wou met de weersvoorspelling ook niet zover rijden, dus of ik dan met de trein wou?
Nou vind ik het niet erg hoor, met de trein enzo, het is gewoon voor mij wat handiger als ik dat wat verder van tevoren weet, dan kan ik dat ook een beetje plannen enzo.. :)

In ieder geval, gisteren ( maandag 4jan ) dus rond 12 uur weggegaan van huis, mijn ouders hebben me naar Schiphol gebracht. Van de sneeuw hadden we geen last, er was alleen een file waardoor we wel wat te laat waren op Schiphol. Maar ik kon nog inchecken dus dat was wel beter. Toen nog gekeken daar op het panorama-dak, alleen het was best wel mistig dus je kon ze wel zien opstijgen, maar na 10 seconden zag je ze ook niet meer.

Toen nog lekker wat gedronken en toen was het tijd voor mij om naar de gate te gaan, nou ik ben veilig door de douane heengegaan ( ja Thirsa, die 5 kilo aan ...pillen ging er moeiteloos door! xD ) . Eenmaal in het vliegtuig lekker steeds naar het schermpje zitten kijken en me proberen voor te stellen hoe het daarbuiten was.. schermpje zei namelijk dat we 750 km/u gingen, en dat het buiten -35C was, mijn verbeelding is dan nog niet zo groot, haha. Toen uit het vliegtuig, uitgecheckt, toen met de Heathrow Express naar Paddington Station, daarvandaan naar Didcot Parkway toe, daar kwam ik aan rond half 6, waar Will me heeft opgehaald in de auto en toen was ik weer in Letcombe Regis!

Lekker avondeten gehad, en toen naar boven, mijn spullen weer uitgepakt! Vandaag heb ik warempel kunnen uitslapen ( ik werd eerder altijd wakker van Grace & Kitty rond 7 uur ) maar volgens mij was ik daar nu te moe voor want werd lekker rond half 10 wakker! Vandaag alweer helemaal 'ingeburgerd', lekker met de auto naar Sainsbury's geweest voor de boodschappen, en met de auto naar het Museum in Wantage geweest, dat is écht een mooi museum! Gaat helemaal over vroeger. Natuurlijk was ik samen met de meisjes, dus gingen we linea recta door naar de kinderafdeling, maar het kaartje dat ik vandaag gekocht heb is het hele jaar geldig, dus ben van plan binnenkort nog es in mijn eentje te gaan want ik heb niet alle filmpjes en dagboeken en dingetjes ( en het skelet! ) goed kunnen bekijken. Daar trek ik binnenkort wel een middag voor uit.

Toen weer terug, gelukkig had ik vanochtend al alles opgeruimd ( het was precies zoals ik het verwacht had; een dikke ROTZOOI overal; dus eerst alles opgeruimd. Ook de koelkast, ze doen nérgens folie overheen dus heb dat gedaan en schoongemaakt volgens mij kun je daar echt ziek van worden, ik vond een salade die tot 7 december houdbaar was! pffffffffffffffff ). toen heb ik avond eten gemaakt voor de meiden gelukkig vonden ze dat wel lekker, ik toen ook gegeten en daarna heb ik de meiden in bad gedaan.

Op Grace's verjaardag, toen ze 4 werd, heb ik haar een handpop gegeven voor in bad en zijn naam is Mr.Frog. Mr.Frog is echt van Kitty, Grace en mij dus Mr.Frog was ook al de hele kerstvakantie weg. Gelukkig was ik er weer dus Mr.Frog ook alweer. Mr.Frog heeft een Italiaans-Engels accent en wast iedereen dus de meiden waren weer blij dat hij er weer was. Haha, ik liet ze alleen, en terwijl ik de was vouw hoor ik in een keer : No, Mister Frog! You caaaaaan't do that! Bleek dat Kitty hem onder water hield, haha, kleine sadist. maargoed, genoeg badkamer-humor, ik ga lekker tv kijken, gisteravond The Holiday gekeken moest toch weer even wennen zo zonder ondertiteling!

Liefs uit een sneeuwerig Engeland ( er ligt nu al 10 centimeter, morgen hoop ik niet veel meer, aangezien ik al genoeg sneeuw heb gehad in Nederland! alhoewel, heb dit jaar nog geen sneeuwman gemaakt dus misschien kan dat morgen wel :) ) , xxx Rosanne.

Reacties

Reacties

Marloes

Dus binnen een dag weer ingeburgerd :D
Goed zo meid! Hier ligt ook weer 10 cm sneeuw (of ik overdrijf weer eens teveel :P ).. Succes met sneeuwpoppen bouwen :)

x Marloes

Sanne

Meid!

Weer helemaal op z'n plek dus :D Succes met je sneeuwmeneer! En doe mr. Frog de groetjes ;) Krijgen we daar ook een keer een foto van te zien? :P

Geniet en have fun!

Liefs!

Stina

Nog de beste wensen voor 2010,zo te lezen komt dit voor jou wel goed.Geniet maar lekker van deze periode.Ik zal je moeder snel een keertje opzoeken in haar lege nest, het zal wel weer wennen zijn.
groeten stina

Roelie

Dag Rosanne, allereerst gelukkig nieuwjaar. En weer back to the job, klinkt goed je gespatter en gesnater met het kleine grut. En tsja, Engelsen en schoon en netjes, volgens mij bestaat dat niet, moet in de volksaard zitten. Geniet van besneeuwd Engeland, volgens mij is er alweer het nodige naar beneden gekomen. Voorzichtig rijden!
Groetjes

Thirsa

Dus de beveiliging is nog niet optimaal xD.. Hmmm!!
En hoe is het met het weer? Hier ligt nog steeds veel sneeuw (niet overdreven :P). Dit weekend verwachten ze nog meer!!:D Heb je inmiddels al een sneeuwpop gemaakt?!

Ik mail je dit weekend nog even!

Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active