22 feb 09

Hallo hallo,

Ik weet het, ik weet het, ik ben heel lui geweest in het schrijven van verhalen. Maar dat betekent nu wel dat er een extra lange komt! ( Als het goed is ).

Nou, het dagje Bath met Anne was echt leuk, we hebben geshopt natuurlijk en we hebben de rugby wedstrijd Engeland – Ierland gezien!! ( Engeland heeft gewonnen ).

Ik heb er wat foto’s van, die probeer ik er straks bij te doen.

Doordeweeks heb ik gewoon weer gewerkt, alle schoolruns dus en heeeel veeeeel opruimen! Echt, je blijft aan de gang J.

Het weekend daarna was het 13 & 14 februari, en toen hadden Anne, ik en Carolien ( NLse au-pair uit Gerrards Cross ) een weekendje Birmingham!!

We zouden elkaar allemaal ontmoeten bij de Starbucks maar heel ongelukkig, ik stond bij de verkeerde en daarom kon Carolien ons dus niet vinden. Maar even later kwam het allemaal goed.

Die zaterdag hebben we eerst maar flink gewinkeld. Eerst nog op zoek naar het Youth Hostel zodat we konden inchecken voor de nacht en onze bagage even kwijt konden, en toen weer naar de High Street. Lekker gewinkeld en ’s avonds nog filmpje gekeken!! Valentine’s Day natuurlijk J.

Die avond zouden we eigenlijk uitgaan, maar dat ging niet door, want tegen de tijd dat we weer in het youth hostel waren ( ongeveer 11 uur ) waren we zo moe en duf dat we eigenlijk maar naar bed zijn gegaan, haha. Om vervolgens wakker te worden van een heel verontrustend geluid, laten we zeggen dat onze buren in het Youth Hostel heel erg blij waren met Valentijnsdag..!!

Die zondag dus weer de bagage even bij het Youth Hostel gelaten en weer Birmingham ingeweest. Ontbeten bij de Starbucks, was wel lekker, en toen weer naar de winkels! Ik heb teveel uitgegeven dat weekend L

Die week die volgde was het hier half-term ( vakantie ) dat is dus de week vóór de vakantie in Nederland. Dus van maandag tot en met woensdag zijn we te logeren geweest bij de moeder van mijn hostmum, en zij woont in Shoreham, dat is vlakbij Brighton.

We kamen ’s middags aan, en toen kreeg ik mijn kamer ook te zien. Die avond heb ik Sneeuwwitje en de 7 dwergen gezien, haha, dat is écht lang geleden!!

Die volgende dag ben ik alleen Brighton ingeweest, het was echt heel mooi!! Het waaide die dag echt enorm hard, dus tijdens mijn strandwandeling ben ik echt helemaal doorgeblazen. Ik ben naar het Royal Pavilion geweest, de Pier ofcourse, en het Fishers Museum onder de arcade. Het Fishers Museum vond ik toch wel het mooiste ( en die was zelfs gratis? ) allemaal dingen wat gevonden is op het strand etc. etc. super mooi!

Het fijne van wanneer je alleen bent is dat je je eigen tempo kunt bepalen, en dus heb ik ongeveer anderhalf uur in dat museum rondgehangen, haha.

Na die lange dag ’s avonds de Brit Awards gekeken en toen de volgende ochtend rond lunchtijd waren we weer weg. En ik was blij toe, want die moeder ziet me meer als huismeid dan als au-pair, dus zij deed alles met de kinderen en ik mocht de afwas doen.. maar ik klaag niet want ik zie haar toch niet weer. He he.

En toen hadden we nog 2 vrije daagjes over.. donderdag regende het de hele dag pijpenstelen, dus ben ik met ze naar Snakes & Ladders in Abingdon geweest ( een soort Ballorig ) en op vrijdag waren ze de hele dag weg dus toen heb ik gewoon mijn kamer opgeruimd, was wel nodig.

Toen vrijdagavond hoorde ik, dat mijn hostfamilie het hele weekend in Londen zou zijn en dat ik dus zaterdag & zondag de auto tot mijn beschikking zou hebben, en of ik dan naar Anne zou willen? Nou dat wou ik wel dus ik Anne bellen, en we hebben dus lekker rondgetourd dit weekend. Ik ben eerst van LR naar Painswick gereden, en toen Anne opgepikt en toen zijn we zomaar ergens heengereden. We kwamen uit bij Cirencester en hebben daar lekker geluncht! ( Haha, ik wel maar Anne vond haar broodje niet zo lekker ) .

Die dag nog meer rondgetourd en ’s avonds bij haar thuis filmpje gekeken, The Incredibles en What’s eating Gilbert Grape ( die had ik mee op DVD ).

En toen de volgende ochtend zijn we er weer op uitgegaan, nadat Matt ( de hostdad van Anne ) de audi uit de modder had getrokken want we zaten vast!!

Haha, een eerste keer voor alles toch?

En toen ’s middags rond 4 uur ben ik weer naar huis gegaan en rond kwart over 5 was ik er!

En vanochtend zou ik eigenlijk om 8 uur moeten beginnen ( 5 minuten geleden dus ) alleen het SNEEUWT hier weer..!! NEE!! Ik ben er nu echt helemaal zat van. Want wanneer het sneeuwt zit je hier echt vast. In Nederland ook wel een beetje, maar hier helemaal door al die mini heuveltjes en smalle weggetjes. Als je hier moet remmen dan ben je de l*l want dan glij je gewoon verder naar beneden. Oftewel dan zitten we dus weer lekker vast hier met zijn allen en ik ga er liever op uit.

Dus daarom maar besloten een blog te schrijven. Tania kwam aan de deur en vroeg of ik dan wel een ‘lie-in’’ wou hebben, dat wil ik wel maar ik ben al helemaal wakker.. en ik had beloofd aan sommigen dat ik écht weer een blog zou schrijven dus, Tadaaaaa hier is hij dan.

Oh ja over wanneer ik weer naar huis ga; op 9 maart!! Dingen zijn wat vervroegd, ik weet het, maar 9 maart dus. Ze hebben me hier dan niet meer nodig en ik vond het zelf ook wel tijd om naar huis te gaan.

Nou maar hopen dat de sneeuw in Nederland dan ook weg is…!!

Haha ;).

Oh ja, ik zal zo eens even proberen hier weer wat foto's op te zetten! Maar eerst ontbijt;)

Reacties

Reacties

Siets

Heej Rosanne,

Dan eindelijk je blog haha.
Nou ik heb hem gelezen en je hebt weer veel beleefd zie ik wel.
Hartstikke mooi allemaal, ik hoop dat je het nog ff naar je zin hebt en tot 9 maart zou ik zeggen;)

Groetjes Siets

Sophie

En waar blijven de foto's, ontbijt heb je toch al wel gehad?
Haha

XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active